BUBNJEVI

MEDLEY

PRIJAVNICA

MEDLEY

INFORMACIJE

Uzrast:
min. 9 godina

Trajanje edukacijskog ciklusa:
16 tjedana (4 mjeseca)

Edukacijski ciklus bubnjeva – PAKET individualna nastava:

16 x 45 min. nastave bubnjeva (individualno)

10 x 60 min. solfeggio i glazbena teorija (min. 2 polaznika)

3 x 60 min. skupno muziciranje (min. 2 polaznika)

CIJENA PAKETA: 2.600,00 kuna

Edukacijski ciklus bubnjeva – PAKET skupna nastava:

16 x 60 min. nastave bubnjeva (skupno – 2 do 3 polaznika)

10 x 60 min. solfeggio i glazbena teorija (min. 2 polaznika)

3 x 60 min. skupno muziciranje (min. 2 polaznika)

CIJENA PAKETA: 2.000,00 kuna

Cijene po predmetima:

16 x 45 min. nastave bubnjeva INDIVIDUALNO - obavezni predmet - 2.100,00 kuna

16 x 60 min. nastave bubnjeva SKUPNO (min. 2 polaznika) - obavezni predmet - 1.600,00 kuna

10 x 60 min. solfeggio i glazbena teorija (min. 2 polaznika)  - izborni predmet - 650,00 kuna

3 x 60 min. skupno muziciranje (min. 2 polaznika) - izborni predmet - 400,00 kuna    

Osim cjelovitog paketa, semestar se može upisati kombinirajući jedan ili više ponuđenih izbornih predmeta uz obavezno pohađanje nastave bubnjeva.         

NAPOMENA: Edukacijski centar Medley teatra tijekom godine organizira javnu produkciju polaznika koja nije obavezna, a sudjelovanje je moguće samo prema procjeni i u dogovoru sa predmetnim nastavnikom.

Voditelji:
Stanislav Muškinja, prof. - bubnjevi
Dubravko Šef, prof. - solfeggio i glazbena teorija

KRATKI ŽIVOTOPISI VODITELJA:

Stanislav Muškinja, rođen 1981. u Bjelovaru. Bubnjeve je počeo učiti 1995. pohađajući privatne satove. Od 1999. se obrazuje i na klasičnim udaraljkama, a diplomira 2007. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Učio od: Igor Lešnik, Ivana Bilić, John H. Beck, Jojo Mayer, Horacioel Negro Hernandez, NeyRosauro, GordonStout, Marco Minnemann, Kim Plainfield. Svirao sa  Zagrebačkom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom HRT-a, Chuck Berry-em, Varaždinskim Komornim Orkestrom, Akademskim Harmonikaškim Orkestrom Ivan Goran Kovačić,  HNK Split, HNK Zagreb, Bing Bang percussion ensemble, Sudar Percussion Ensemble, Forlorn Legacy, Eigenschaft, Spice Grills, Wuerzburg Camerata, Wuerzburg Dom Musik i u još mnogim drugim projektima. Snimio tonske zapise sa: Simfonijskim orkestrom HRT-a, Zagrebačkom filharmonijom, udaraljkaškim ansamblima Bing Bang, Sudar Percussion , metal bendovima Forlorn Legacy, Eigenschaft,  The Frost, Muka, Pogavranjen, rock bendovima Seven That Spells, Cojones, jazz bendom Kajtebriga, crossover klasičnim ansamblom Acoustic Project. Radio kao pedagog na Glazbenim školama Vatroslav Lisinski Zagreb, Zlatko Baloković Zagreb, Josip Hatze Split, Umjetnička Akademija Osijek, kao korepetitor na Školi za suvremeni ples Ane Maletić. S Bing Bang-om je 2004. osvojio prvu svjetsku nagradu u klasi studentskog udaraljkaškog ansambla u organizaciji Percussive Arts Society te su povodom toga održali koncert u Nashvilleu (SAD) na Percussive Arts Society InternationalConvention, te je s istim primio nagradu Ivo Vuljević i Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu. Te iste godine je primio rektorovu nagradu i s Brass ansamblom Muzičke akademije. Također, s BigBangom je gostovao na  najvećem azijskom udaraljkaškom festivalu u Taipei-u , Taiwan 2005. Usavršavao se na Hochschule fuer Musik Wuerzburg kod prof. Mark Lutza i 2014. završio treći semestar.Sa Seven That Spells proputovao Europu od Sardinije do Finske svirajući po uglednom festivalima. Od 2013. do 2018. održao solo udaraljkaške koncerte diljem Hrvatske (Varaždin, Solin, Knin, Imotski, Beli Manastir, Čazma, Zagreb). Trenutno predaje udaraljke na Glazbenoj školi u Varaždinu i svira sa Seven That Spells (rock), Kajtebriga (jazz), HNK Zagreb (povremeno kao vanjski suradnik), Varaždinskim Komornim Orkestrom (također po potrebi). Kao pedagog, sudjelovao je sa svojim učenicima na natjecanjima u Italiji, Beogradu, Mariji Bistrici, Križevcima, a njih nekoliko su upisali akademije u Zagrebu i Sarajevu.

Dubravko Šef, akademski glazbenik i profesor glazbe za glazbeno- teorijske predmete na srednjim glazbenim školama sa dugogodišnjim pedagoškim stažem i iskustvom. Predavao klasičnu gitaru i solfeggio u osnovnoj glazbenoj školi,  nadalje solfeggio, harmoniju, polifoniju, povijest glazbe, glazbene oblike, dirigiranje, folklornu glazbu te vodio komorni pjevački zbor učenika glazbene struke na srednjoj glazbenoj školi. Također je predavao glazbenu umjetnost u općoj, jezičnoj i matematičkoj gimnaziji te,na Učiteljskom fakultetu Glazbenu kulturu I i II, Teoriju glazbe i vježbe iz sviranja, II i III i Metodike glazbene kulture te vodio pjevački  zbor. Svirao u tamburaškom sastavu (narodnu glazbu), a bavio se i rock - glazbom te svirao u brojnim brodskim i zagrebačkim bandovima: Marsoni, Eggs, Gorak med, Mladi, Grupa 220, Novi akordi... Vodio je brojne vokalne i instrumentalne ansamble.

OPIS

"Practice what you can't play. If you sound good while practicing you're not getting any better"

Jojo Mayer

 Nastava seta bubnjeva je namijenjena potpunim početnicima i onima koji već imaju neko predznanje, odnosno bave se glazbom a žele poboljšati svoj smisao za sviranjem, tehniku, muzikalnost, varijabilnost ili jednostavno žele razviti neke nove muzičke ideje.

Kao što nam poznavanje slova i abecede omogućava čitanje,učenje i beskonačan razvoj intelekta, tako nam i vladanje fundamentima sviranja seta bubnjeva omogućuje beskrajan muzički razvoj. Slikovito rečeno, kuća na dobrim temeljima traje vječno i uvijek se može nadograđivati, a ona na lošim je uvijek u opasnosti od urušavanja.

Tehnika i pristupa postoji milijun i još ih se toliko može i izmisliti, najvažnije je da svaki polaznik pronađe svoj pristup uz usmjeravanje nastavnika, naravno podrazumijevajući izvrsno poznavanje fundamenata.

Učit ćemo ritmove koje god želite ali morate ih naučiti najbolje što možete.

Kako tiho svirati bubnjeve, kako glasno svirati s lijepim tonom, kako svirati brzo i kada i zašto, a kako svirati sporo. Kada komplicirati,  a kada jednostavno slušati pjesmu i ne smetati drugima u bendu.

Od osnova kao što su single i double stroke preko svih kombinacija paradidlova i ostalih rudimenata uz tehnike kao što su push pull i moeller pa do kompliciranih metričkih modulacija svatko će pronaći svoj muzičko-ritmički izričaj.

Tijekom  edukacijskog ciklusa, a u dogovoru sa predmetnim voditeljima, povremeno će se održavati i nastava zajedničkog sviranja s polaznicima bas gitare, gdje će se učiti kako postati moćna ritam sekcija koja drži ritmično harmonijske temelje benda.

Solfeggio i glazbena teorija

S obzirom da se tijekom sviranja polaznici susreću s mnoštvom pojmova i situacija iz područja solfeggija i teorije glazbe, a nemoguće ih je sve razjasniti tijekom sata bubnjeva, svakako je preporuka pohađanje ovog predmeta.

Jedan se dio nastave odvija po principu klasične glazbene naobrazbe gdje se polaznici upoznaju s osnovama notne pismenosti i glazbene teorije ili je usavršavaju, ako imaju određena predznanja. Pomoću raznih vježbi i diktata radi se na sustavnom razvijanju glazbene memorije, „brušenju“ intonacije, osjećaja za ritam, upoznavanju s raznim oznakama koje čine notni zapis itd.

Drugi dio nastave sastoji se od analize notnih zapisa skladbi koje polaznici sviraju na nastavi bubnjeva, a za cilj ima osvještavanje i razumijevanje toga što sviraju.

Skupno muziciranje

Skupno muziciranje podrazumijeva nastavu sa drugim polaznicima (gitare, pjevanja, klavira, violine, bas gitare ili bubnjeva) gdje će zajedno, kroz odabrane skladbe svladavati vještine i zakonitosti sviranja u skupini. Neki od osnovnih zadataka ove nastave su - poštivanje svih sudionika u skupini, slušanje ostalih izvođača, stvaranje kompaktnog i lijepog zvuka, rad na preciznom ritmu, intonaciji i sl.

TOP